jueves, 31 de marzo de 2011

maniobra, la meva marca personal


Hola a tots els qui em seguiu, la qual cosa agraeixo.

Ja us vaig anunciar fa un temps que acabava una etapa i en començava una de nova. I en aquestes estem. maniobra és el meu projecte professional, és la meva marca personal. Des de maniobra us ofereixo ser el vostre gabinet de comunicació, la vostra agència de publicitat i màrqueting particular. Sinceritat, proximitat, professionalitat, empatia, cordialitat i seguiment de les feines són els valors que aporto. Juntament amb el coneixement dels camps d'actuació i de l'experiència professional acumulada.

La marca personal és el reflexe de la nostra autenticitat, està forjada amb el treball diari, és el nostre somni, és el missatge que enviem al món. Busquem que es guanyi el respecte de les empreses i de les persones que tenim al voltant.

Si comparteixes la meva opinió i si creus que la teva empresa necessita crear i cuidar la comunicació interna i externa com un bé preuat que cal teixir amb mans delicades per a que gaudeixi d'una imatge i credibilitat que et permeti afrontar qualsevol repte, confia en maniobra, estàs en bones mans.

No hay comentarios:

Publicar un comentario