jueves, 19 de mayo de 2011

els profits de la campanya electoral

l'únic de debò aprofitable d'una campanya electoral massa intrusiva, fins al punt d'arribar alguns partits a la mateixa porta de casa teva, és una falca que vaig sentir d'un partit polític amb el que podem no estar d'acord. No em negareu que moltes us hi heu trobat:

Context evocat: una entrevista de feina.
VEU FEMENINA: Sí, tinc 2 fills. SILENCI. Però el meu marit també els té i treballa.

Com m'hauria agradat de poder contestar això a tots aquelles i aquelles amb qui m'he entrevistat que m'han formulat aquesta pregunta. I a la resposta de "sí, tinc una filla" ja han canviat la cara i fins i tot m'han dit "ostres, és que la teva dedicació -no ens enganyem- entre la nena i la casa (sí senyors, literalment)serà molt inferior".

A hores d'ara encara hem de lluitar per la digna situació laboral de les mares? Encara que ben vist, amb moviments com "Democràcia Real" no em sorprèn que hàgim d'estar sempre defensant els nostres drets. Quan direm prou a la financiació de campanyes electorals amb els diners dels bancs que després els governs es veuen obligats a rescatar?

Pensem en tot plegat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario