jueves, 23 de junio de 2011

la comunicació ben entesa

Novament vull fer referència a la meva passió: la comunicació. I per la meva professió m'acoto a la comunicació empresarial.
Tot@s comuniquem, i les nostres empreses també, encara que alguns afirmin "no, la meva empresa no fa campanyes de publicitat. No ho necessito, el què m'ha anat realment bé és que hagin escollit el meu restaurant per ambientar la sèrie aquella de TV3".
Un moment! Això no és comunicació? No has contactat amb la productora perquè et facin publicity (publicitat no pagada)? No has donat suport a la campanya institucional de promoció del turisme de la teva zona?
Senyores/senyors, conscient o inconscientment, voluntària o involuntàriament, sempre estem comunicant: accions empreses, decisions, empleats... Tot plegat és un altaveu que ha d'anar en concordància amb la imatge que volem donar de la nostra empresa.

Per què, doncs, no controlar-ho i regular-ho en un pla estratègic de comunicació?

No hay comentarios:

Publicar un comentario